motto


Oferta -> Standaryzacje ->Oprogramowanie


Wdrożenie w przedsiębiorstwie polityki standaryzacji sprzętu i oprogramowania skutecznie poprawia wydajność funkcjonowania we wszystich obszarach działalności firmy.
Comars oferuje przygotowanie procedur oraz ich wdrożenie w zakresie:

  • standaryzacji systemów informatycznych
  • standaryzacji oprogramowania biurowego
  • standaryzacji oprogramowania typu Network Security
  • standaryzacji pozostałych klas oprogramowania.

Firma Comars posiada pełne kompetencje zapewniające wdrożenie, przeszkolenie oraz późniejszą administrację platformą do kompleksowego zarządzania komunikacją w firmie - Microsoft Sharepoint.

Przed wdrożeniem wykonywany jest audyt komunikacyjny weryfikujący potrzeby firmy a w wyniku realizujący przygotowanie przedsiębiorstwa do wdrożenia nowej strategii komunikacji, zarządzania dokumentami, projektami lub procesami.

W ramach platformy SharePoint wchodzą takie moduły jak:

  • Kompleksowe zarządzanie dokumentami
  • Wersjonowanie dokumentów
  • Umieszczanie dokumentów prosto z maila
  • Automatyczne powiadomienia użytkowników o zmianach w stronach i dokumentach
  • Zarządzanie zawartością witryn


Co organizacja zyska wdrażając w swojej firmie platformę SharePoint:

  1. Prosty i spójny interfejs Użytkownika. Przemyślana integracja systemuSharePoint z aplikacjami pakietu Microsoft Office oraz przeglądarką ułatwia rozpoczęcie pracy z programem, korzystanie z danych, wdrażanie usług oraz procesów biznesowych.
  2. Uproszczenie przepływów pracy i zwiększenie wydajności. Z pomocą wbudowanych przepływów pracy można inicjować, obserwować i raportować typowe działania biznesowe. Najprostsze z nich to opiniowanie i zatwierdzanie dokumentów, śledzenie problemów lub zbieranie podpisów.
  3. Sprawne wyszukiwanie. Przy wyszukiwaniu SharePoint uwzględnia informacje o dokumentach, pracownikach i stronach sieci Web, umożliwiając uzyskiwanie złożonych wyników zgodnych z wpisaną frazą. - Efektywne zarządzanie zawartością. Po utworzeniu treści SharePoint pomoże ją przesłać do zatwierdzenia i publikacji w witrynach Jednostek Organizacyjnych. Nawet zarządzanie treścią wielojęzyczną jest proste dzięki wbudowanym w systemie bibliotekom dokumentów, które zaprojektowano specjalnie w celu zachowania zależności między oryginalną wersją i poszczególnymi tłumaczeniami dokumentu.
  4. Lepsza kontrola zawartości i pomoc w przestrzeganiu prawa Współpraca systemu SharePoint z aplikacjami pakietu Microsoft Office pomaga wybrać zabezpieczenie dokumentów, zasady przechowywania w bibliotece oraz ustawić zasady inspekcji. A po wygaśnięciu ich ważności efektywnie zarządzać i kontrolować poufne informacje biznesowe. Obniża to ryzyko procesów sądowych.

Powrót