motto


Oferta -> Usługi -> Sieciowe


Oprócz standardowych usług sieciowych takich jak:

  • konfiguracja i administracja serwerem poczty elektornicznej,
  • konfiguracja i administracja serwerem WWW,
  • konfiguracja i administracja serwerem FTP,
  • konfiguracja i naprawy sieci IT
  • konfiguracja sprzętu sieciowego (np. routery, modemy DSL/ADSL, AP itp)
  • pomiary sieci

firma Comars posiada pełne kompetencje zapewniające wdrożenie, przeszkolenie oraz późniejszą administrację platformą do kompleksowego zarządzania komunikacją w firmie - Microsoft Sharepoint.

Przed wdrożeniem wykonywany jest audyt komunikacyjny weryfikujący potrzeby firmy a w wyniku realizujący przygotowanie przedsiębiorstwa do wdrożenia nowej strategii komunikacji, zarządzania dokumentami, projektami lub procesami.

W ramach platformy SharePoint wchodzą takie moduły jak:

  • Kompleksowe zarządzanie dokumentami
  • Wersjonowanie dokumentów
  • Umieszczanie dokumentów prosto z maila
  • Automatyczne powiadomienia użytkowników o zmianach w stronach i dokumentach
  • Zarządzanie zawartością witryn


Co organizacja zyska wdrażając w swojej firmie platformę SharePoint:

  1. Prosty i spójny interfejs Użytkownika. Przemyślana integracja systemuSharePoint z aplikacjami pakietu Microsoft Office oraz przeglądarką ułatwia rozpoczęcie pracy z programem, korzystanie z danych, wdrażanie usług oraz procesów biznesowych.
  2. Uproszczenie przepływów pracy i zwiększenie wydajności. Z pomocą wbudowanych przepływów pracy można inicjować, obserwować i raportować typowe działania biznesowe. Najprostsze z nich to opiniowanie i zatwierdzanie dokumentów, śledzenie problemów lub zbieranie podpisów.
  3. Sprawne wyszukiwanie. Przy wyszukiwaniu SharePoint uwzględnia informacje o dokumentach, pracownikach i stronach sieci Web, umożliwiając uzyskiwanie złożonych wyników zgodnych z wpisaną frazą. - Efektywne zarządzanie zawartością. Po utworzeniu treści SharePoint pomoże ją przesłać do zatwierdzenia i publikacji w witrynach Jednostek Organizacyjnych. Nawet zarządzanie treścią wielojęzyczną jest proste dzięki wbudowanym w systemie bibliotekom dokumentów, które zaprojektowano specjalnie w celu zachowania zależności między oryginalną wersją i poszczególnymi tłumaczeniami dokumentu.
  4. Lepsza kontrola zawartości i pomoc w przestrzeganiu prawa Współpraca systemu SharePoint z aplikacjami pakietu Microsoft Office pomaga wybrać zabezpieczenie dokumentów, zasady przechowywania w bibliotece oraz ustawić zasady inspekcji. A po wygaśnięciu ich ważności efektywnie zarządzać i kontrolować poufne informacje biznesowe. Obniża to ryzyko procesów sądowych.

Powrót